Poradniki

 
 
 
Kruk - solucja i wskazówki do gry
(INRE)

Cz. I – Grota i Podgrodzie

1. Będąc w grocie zabij gobliny i utopca. Przeskocz przez strumyk i otwórz szkatułę. Opuść jaskinię.
2. Wyjdź z karczmy i udaj się do północnej części wsi. Porozmawiaj ze strażnikiem bramy (tym po lewej). Wróć do karczmy.
3. Teraz idź ścieżką na zachód od bram miasta. Wejdź do chatki wiedźmy i porozmawiaj z nią. Później wejdź do jaskini wiedźmy.
4. Zabij potwory i otwórz skrzynię. Póki, co nie można nic więcej zrobić. Wyjdź z jaskini.
5. Pójdź ścieżką na wschód od bram miasta. Wejdź do kaplicy na cmentarzu. Po rozmowie z kapłanem zejdź do katakumb.
6. Otwórz dwie skrzynie (za pomocą narzędzi złodziejskich). W jednej znajdziesz klucz, w drugiej stare berło. Podejdź do kolców i przeskocz je. Naciśnij przycisk i przeskocz kolejne kolce. Rozpraw się z bestiami i podejdź do bramki (otworzysz ją za pomocą klucza).

7. Naciśnij przycisk, przeskocz kolce. Sprawdź mechanizm dźwigni (berło posłuży za wajchę, ale mechanizm trzeba naoliwić). Oliwa jest w urnie kilka kroków od mechanizmu. Teraz można pociągnąć wajchę, która otworzy kolejną bramkę.
8. Ubij potwory i znajdź następny przełącznik, schowa on kolce.
9. Idź dalej, przeskocz kolce i pokonaj wampira. Po walce podnieś hak, który upuścił. Możesz już wyjść z katakumb i porozmawiać z kapłanem o nagrodzie.
10. Wróć jeszcze raz do jaskini wiedźmy. Podejdź do szerokiej rzeki i użyj haka. Zabij potwory i przyciągnij hakiem kryształ (stój jeden krok od brzegu, nie przy samej wodzie).

11. Aby wrócić, przy rzece musisz ponownie użyć haka. Wyjdź z jaskini i porozmawiaj z wiedźmą.
12. Wróć do karczmy i porozmawiaj z sołtysem. Teraz masz glejt. Idź do strażnika bramy i porozmawiaj z nim. Bramy do miasta stoją przed Tobą otworem.
13. We wsi pod karczmą stoi kowal, który wzmocni Twój ekwipunek, oraz alchemik, który zaoferuje Ci eliksiry. Do odkrycia jest też sekret!

Cz. II – Dolne Warrd

13. Bohater wybiera się najpierw na arenę. Musisz stoczyć 6 walk. Każda kolejna jest coraz trudniejsza. Po zdobyciu tytułu opuszczamy arenę i idziemy spać.
14. Wychodzimy z karczmy. Górne Warrd jest zamknięte. Trzeba znaleźć sposób, aby się tam dostać. Idź ścieżką na zachód, a dotrzesz na cmentarz, gdzie znajduje się poboczna bramka do Górnego miasta. Niestety jest zamknięta. Idziemy, więc do kaplicy i rozmawiamy z kapłanem. Klucz zaginął w podziemiach.
15. Teraz szukamy pochodni. Wyjdź z kaplicy i opuść cmentarz. Pochodnię weźmiemy od pijaka leżącego pod karczmą. Gdy już ją mamy możemy wrócić do kapłana. Dostajemy klucz do podziemi. Tam więc schodzimy.

16. Pozabijaj wszystkie potwory, z ostatniego wypadnie zaginiony klucz, a w podziemiach zapanuje spokój. Potem wyjdź z podziemi i odbądź rozmowę z kapłanem. Mamy klucz do bramki na cmentarzu. Idziemy do Górnego Warrd.
Na arenie organizowane są walki ze zwierzętami. Starsza kobieta w południowo-zachodniej części Dolnego Warrd sprzedaje eliksiry. Gdzieś tutaj jest również sekret!

Cz. III – Górne Warrd i Ogr

17. Wchodzimy do gospody, która mieści się na wschód od fontanny. Spotykamy tam ludzi, o których mówiła wcześniej wiedźma. Zostajemy poddani próbie.
18. Wyjdź z Górnego miasta, przejdź przez cmentarz, potem przed Dolne Warrd, następnie przez podgrodzie, cały czas kieruj się na południe. Wychodząc z Podgrodzia dotrzesz do mostu, na którym stoi ogr. Musisz go zabić.

19. Gdy ogr będzie martwy, idziemy z powrotem do miasta. Po drodze zatrzymuje nas prorok. Po rozmowie udajemy się z do gospody w Górnym Warrd.
20. Szykuje się wyprawa. Zanim jednak dasz znać, że jesteś gotów, aby wyruszyć, zaopatrz się w eliksiry, gdyż później nie będzie to możliwe, a w pewnym momencie może ich zabraknąć. Gdy będziesz gotowy, porozmawiaj z rycerzem przy stole. W południowo-wschodniej części Górnego Warrd znajdziesz kowala, a na zachód od fontanny alchemika. Poza miastem znajdziesz jeszcze sekret!

Cz. IV – Grobowiec Zapomnianego Barbarzyńcy

21. Jesteśmy przed grobowcem. Trzeba otworzyć wrota. Przełączniki są za posągami tych dziwnych stworzeń. Gdy odblokujemy oba, wchodzimy do grobowca.
22. Najpierw przeszukujemy szkatułkę w kącie przedsionka i kierujemy się na zachodnie skrzydło.
23. Przeskakuj i omijaj kolce. Pociągnij dźwignię i przeskakuj kolejne przeszkody. Otwórz bramkę kluczem, idź dalej, przeskocz kolejne kolce.

24. Teraz rozpraw się ze skorpionem. Naciśnij przycisk po prawej i przejdź przez drzwi.
25. W ogrodzie zabij jaszczury i otwórz skrzynię. Znajdziesz w niej łuk. Wróć ostrożnie do przedsionka. Teraz możemy zbadać wschodnie skrzydło. Pozabijaj skorpiony, a potem stawaj po kolei na każdym z pentagramów i strzelaj z łuku (ENTER na pentagramie).

27. Bramka, za którą jest dźwignia otworzy się. Możemy pociągnąć dźwignię. Przejście główne w przedsionku zostało otwarte. Idziemy tam.
28. Stoczysz teraz walkę z wojownikiem. Po wygranej udaj się do zachodniego skrzydła. Wybij węże, a później przyciągaj kamienie hakiem i przeskakuj je tak, aby dostać się do drzwi.

29. W ogrodzie pozbądź się bestii, a następnie wyjmij miecz wbity w ziemię. Wróć do zachodniego skrzydła i ponownie przyciągaj kamienie i skacz, aby się wydostać. Skieruj się do Sali głównej i idź do wrót w północnej części. Zajmij się żmijami i umieść miecz w wyznaczonym miejscu. Przejdź przez dziurę w ścianie (ZANIM WEJDZIESZ MOŻESZ POSZUKAĆ SEKRETU, PÓŹNIEJ NIE BĘDZIE TO JUŻ MOŻLIWE!!!).
30. Jesteś w samym legowisku potwora. Walka nie jest łatwa, ale cóż… Po prostu go zabij. Gdy Ci się to uda podnieś hełm i wróć do komnaty. Wyciągnij miecz i skieruj się do wyjścia z grobowca.

31. Zanim się stąd jednak wydostaniesz musisz stoczyć jeszcze jedną walkę… …Jeszcze raz będzie nam dane sterować przez chwilkę bohaterem, trzeba będzie po prostu wyjść z domu. :)