Aktualności

 
 
 
Zamthir Society Contest
(Noruj 30.05.2010)

Zamthir Society Contest właśnie się zakończył, a Goniec dla tych, którzy nie grali przedstawia ukazane na nim gry. Pomysł był dobry, chętnych sporo, ale oczywiście skończyło się na zamiarach. Niemniej jednak mamy 5 niezłych tytułów, które tutaj przedstawię.

Devil with the blue Eyes by SzalonyIvan - 22 głosy


Niekwestionowany zwycięzca. Gra opowiada o losach Akina, słynnego zabójcy, który właśnie jest w trakcie wykonywania kolejnego zadania. Gra opiera się na logicznym myśleniu, ale nie zabraknie też ciekawych mini gier, jak pojedynek w kanałach. Utwór jest krótki, ale jak się temu dziwić skoro został stworzony w 5 dni.





Ancient Riddle by Thieffer - 18 głosów


Drugie, ale zasłużone miejsce należy się grze Thieffera opowiadającej o młodzieńcu, który trafił w jakiś sposób do świątyni sprzed kilku tysięcy lat i teraz musi uwolnić się, tym samym - wykonując kolejne poziomy. Jest to gra logiczna, nieco podobna do gry „Wzór”. Mamy za zadanie ułożyć kości we wskazanych miejscach.





Dragon Adventure by Sabbiku - 17 głosów


Walka o drugie miejsce przebiegała krwawo. Sabbiku wraz ze swoim Dragon Adventure przegrał tylko 1 głosem. Gra opowiada o utalentowanym myśliwym, który zostaje wysłany, aby przekonać okaleczonego smoka, by podjął wyzwanie pokonania zła. Przekłada się to na sterowanie naszym bohaterem, strzelaniu z łuku do napotkanych potworów i wykonywaniu co jakiś czas mini gierek.



Świątynia Światła by Nightcrawler - 6 głosów


Czwarte miejsce jest często uważane za najgorsze. Tutaj jednak różnica głosów jest spora. Dlaczego gra logiczna Nightcrawlera nie przykuła uwagi graczy? Jesteśmy badaczem, który po wielu latach poszukiwań znajduje Świątynie Światła. Gra polega na ustawianie piedestałów na wskazanych miejscach.





Pickup by Colombos - 3 głosy


Ostatnie miejsce, jedynie 3 głosy. Dlaczego tak się stało? Fabuła opowiada o pewnym mężczyźnie, który ma dostarczyć towar w… pewne miejsce. Przekłada się to na sterowanie autem przez autostradę i omijanie dziur. Niestety system jazdy jest nieco toporny. Może to było powodem?