Recenzja gry
Jesus Christ RPG Trilogy
- Wholetone Games
(ravenone)
data wydania: marzec 2016
maker: VX Ace
gatunek: rpg
wersja językowa: angielska
DOWNLOAD
Zaprawdę powiadam wam: róbcie gry rpg, bo to dobre jest. I dajcie bliźnim swym zagrać w nie. A gwiazdki w recenzjach naszych będą
wam dane.
Kluczowe scenki są zazwyczaj okraszone barwnymi rysunkami i animacjami. Całość jest prosta, paintowa, ale wzmacnia cały ten pozytywny przekaz. W tym samym tonie narysowane zostały charsety postaci. Fajna sprawa!
Dużo gorzej wyglądają za to same lokacje. Suche grafiki RTP, puste przestrzenie - można to było zrobić zdecydowanie lepiej. Skoro same postacie tak dobrze wyszły, to czemu autorzy nie zdecydowali się w tym samym stylu zrobić reszty?
Na koniec przejdę do rozgrywki, czyli coś, co w tej grze mocno kuleje. Najciekawsza jest część ze zbieraniem 12 apostołów, uczeniem się nowych umiejętności, które poza wykorzystaniu w walce, są także cudami, którymi będziemy oddziaływać na npc'ów. Poza tym gra to mozolna eksploracja po mapie świata i walki. Mnóstwo walk...
Na mapie świata gra wita nas losowymi walkami niemal zawsze, gdy zboczymy ze ścieżki. Na zwykłych mapach walk losowych nie ma (poza ruinami Babilonu), ale jest za to masa zwykłych przeciwników do ubicia. Podstawowy system walki jest tutaj niemal do bólu prosty. Zazwyczaj używamy jednego skilla, przeciwnik ginie. Jest jakiś boss - wbijamy kilka leveli, dalej korzystamy z tego samego skilla, okazjonalnie z leczenia. Ilość i jakość walk niestety zabija grę jako całość. Bo chodziło przecież głównie o treść, tymczasem dostaliśmy jprga, w którym non stop tłuczemy bestie.
PLUSY:
- przesłanie
- dobra lekcja religii
- paintowe graficzki i animacje
MINUSY:
- masa niepotrzebnych walk
- przeciętny gameplay
FABUŁA: 4/6
GRAFIKA: 4/6
KLIMAT: 4/6
MUZYKA: 3/6
MECHANIKA: 3/6