Zapowiedź gry

 
 
 
Apokalipsa - kovalk4

maker: XP
gatunek: cRPG

Fabuła:

Gra rozpoczyna się w domu głównego bohatera. Jest to postać dosyć nowoczesna, typowy nastolatek (chociaż wiek jego nie jest podany). Tak więc Chris (nasz bohater) został sprowadzony na inny świat zwany "Aeronem" przez pewnego demona, który sprowadził go na rozkaz wyższego rangą "Ambasadora". Ma on pomóc im w zajęciu tego świata, czego nie jest świadom. Początkowo gracz spotyka postać imieniem "Xander". Na temat samej tej postaci nie wiele wiadomo, postanawia tylko spełnić dobry uczynek i pomóc Chrisowi w powrocie na swój świat. Z biegiem czasu bohater dowiaduje się nowych ciekawych informacji, między innymi tego, że został na ten świat przez kogoś przywołany, czego nie był na początku świadom. To wszystko sprawia, że Chris musiał ruszać na kontynent w celu wysłania go do domu przez portal, lecz tak na prawdę nie wie, ile będzie musiał przejść by się doń dostać.

Mechanika gry:

Gra opiera się na kilku zasadach, które nią rządzą. Przede wszystkim, nie mamy od razu dostępu do całego świata, w raz z postępem głównego wątku, są odblokowywane kolejne niezbadane tereny. Nie można określić klasy bohatera, to od nas zależy jakich czarów bohater się nauczy, jaką odzież będzie nosić, czy to będą ubrania, czy zbroje, a może skóra. Co więcej gracz ma możliwość nauczenia się różnych profesji, gracz może nabyć każda z nich, ale nie polecam tego gdyż będzie to dość czasochłonne, a najlepiej tworzyć rzeczy, które są nam potrzebne, między innymi to właśnie sprawia, czy nasz bohater będzie bardziej magiem czy wojownikiem, a może najemnikiem? Czy będzie bardziej szedł pod siłę ataku, czy pod uderzenia krytyczne, albo pod siłę magiczną. Gra ma wbudowany w interfejs zegar, który przedstawia, aktualny czas jaki jest w świecie gry. Kolejnym udogodnieniem są klawisze skrótu, na których gracz może umieszczać przedmioty z plecaka lub okna magii, po czym przenieść to na HUD'a skąd będzie mógł użyć danego przedmiotu lub czaru podczas walki bądź ogólnie bez potrzeby wchodzenia w menu. Również istotnym ułatwieniem jest sam HUD, który pokazuje nam stan życia i many gracza, oraz wymagane punkty doświadczenia by awansować na kolejny poziom. Do tego prosta obsługa klawiszowa dla wygody gracza.

Aktualny stan prac:

Projekt gry został zaczęty już rok temu, lecz z wielu różnych rzeczy musiałem robić przerwy w jego tworzeniu, co więcej z początku mapping, jak i sama fabuła były mocno niedopracowane, gra przechodziła kilka usprawnień, nie mogę obiecać, że znowu to nie nastąpi, ale od jakiegoś czasu projekt idzie na przód. Na razie demo jest skończone w 25%, ale biorąc pod uwagę, że jakieś 15% zrobiłem w niecały tydzien jestem pewien, że długo nie będziecie musieli czekać.
Przybliżona data premiery:
-Demo powinno wyjść w granicy od 15 lipca do 15 sierpnia
-Pełna wersja nie jest jeszcze wiadomo kiedy wyjdzie ze względu iż nie wiem zajmie mi praca, ale moge w ciemno powiedzieć, że coś koło 2013 roku. (Biorąc pod uwagę, że większość robię sam, po za skryptami i niektórymi grafikami)