Zapowiedź gry

 
 
 
The Cult- Senga

data wydania: nieznana
maker: XP
gatunek: RPG

Fabuła:

W sercu błogosławionych krajów Feromonii rozpościera się Imperium, największe z największych krajów znanych ludzkim istotom. To kraina majestatycznych gór, wartkich rzek, mrocznych puszcz i bogatych miast, słynąca z wysoko rozwiniętego handlu, architektów stawiających budowle sięgające do nieba, czarodziei sprawnie posługujący się magią, wyszkolonych żołnierzy. A na tronie tego wielkiego królestwa, w Reik zasiada Imperator Gomez, święty potomek założyciela państwa, wielkiego bóstwa wszystkich Imperialczyków - Reikmara.
Jednakże obecne czasy nie przypominają dawnych lat pokoju.. Wzdłuż i wszerz Feromonii krainą wstrząsają wojenne fale pożogi. Na zachodzie orkowie szykują się do kolejnych ataków. Bandyci i renegaci najeżdżają na dzikie południowe ziemie Księstw Granicznych. Plotka niesie wieści o skavenach - szczuroludziach, wynurzających się z rynsztoków i bagien w całym kraju. A w środku Impreium szerzy się nieustająca groźba Chaosu, demonów, zwierzoludzi, istot wynaturzonych przez niszczące moce Mrocznych Bóstw. Ludzie zakładają sekty i odwracają się od Reikmara, boga, który od lat był uznawany za jedynego słusznego.
A gdy zbliża się czas bitew, Imperium potrzebuje bohaterów bardziej, niż kiedykolwiek przedtem..
Niedaleko miasta zwanego Averhern'em odkryto ślady napadów zwierzoludzi... Z czasem miasto zaczęła opanowywać zaraza, a krwiożercze demony niszczyły gospodarstwa dookoła terenów zamieszkanych. Do śledztwa powołano łowcę czarownic, Luthera Gerarda, który miał wykryć, co stało się przyczyną zarazy i napadów zwierzoludzi. Nikt nie podejrzewał, że ten oto niewinny człowiek wierzący w prawego Reikmara zmieni życie miasta nie do poznania...

Mechanika:

W grze nie mamy dostępu do całego świata, praktycznie cały czas jesteśmy w biegu. Owszem, jest parę momentów, w których mamy wolną rękę i robimy co chcemy. W tym właśnie czasie najlepiej jest wykonywać zadania poboczne i poznawać tereny dookoła. Bohater będzie mógł być jednocześnie wykwalifikowanym czarodziejem, zwinnym łowcą czy silnym wojownikiem. W wielkich miastach będzie mógł dołączyć do każdej gildii, w których będzie można przejść solucje poboczne. W grze walki będą dynamiczne, za sprawą systemu walki w czasie rzeczywistym. Na przejrzystym HuDzie umieszczone jest HP, SP bohatera, pasek, na którym jest pokazane, ile zostało do nowego poziomu, twarz bohatera oraz hotkeye, dzięki którym w każdej chwili będzie można użyć miksturki czy innego przedmiotu.

Świat gry:

Pomysł o tajemniczym Kulcie siedzi w mojej głowie już dobre parę miesięcy. Dosyć niedawno miałem zakończyć nad nim pracę, jednakże stwierdziłem, że jest to dobry materiał na grę. Projekt zacząłem tworzyć w maju. Zawsze byłem przeciwny wydawaniu dem, jednakże chciałbym pokazać graczowi, jak to wygląda i myślę, że takowe wyjdzie za parę tygodni, może jeszcze w wakacje:).