Zapowiedź gry
Opowieści z Edorii
- Kryzz333
data wydania: wiosna 2014
maker: XP
gatunek: RPG
Fabuła:
W 1130 roku staremu cesarzowi Tyrkanii - Darirowi VI urodził się pierwszy syn. Jego matką była córka z wysokiego rodu z Morrigen. Zmarła przy porodzie.Darir VI niezwykle dotkliwie odczuł stratę ukochanej żony, która dała mu dziecko dwadzieścia lat po ślubie. Na dodatek posiadanie jednego tylko syna było bardzo kłopotliwe…
Wtedy nagle na dworze pojawiła się szlachcianka z Północnych Gór - Teodora.
Niewątpliwie miała przemożny wpływ na cesarza i jego otoczenie. Wkrótce rządziła już praktycznie całym dworem, i urodziła drugiego syna Darirowi. Została przezwana "Wiedźmą".
Na dodatek cesarz - ze spokojnego, inteligentnego władcy, stawał się coraz bardziej okrutny i nierozważny.
Czyny pary cesarskiej w pewnym momencie zaczęły niepokoić arystokrację, która zebrała się na tajnym zjeździe, który został jednak zdekonspirowany. Na zjeździe bowiem, radzono jak usunąć od władzy cesarza i wyeliminować jego kochankę.
Wśród szlachty był zdrajca. Najznamienitsi i najbardziej wpływowi przedstawiciele arystokracji Tyrkańskiej zostali złapani w jednym miejscu i wszyscy oprócz zdrajcy straceni...
W kraju wybuchł terror kierowany bezpośrednio przez „Wiedźmę”.
Wojna domowa wywołana przez niedobitki szlachty, części mieszczaństwa i chłopów trwała siedem lat.
Pierwszy syn Darira VI, który stał się symbolem rewolucji cudem został uratowany przed zamordowaniem. Jako małe dziecko został ukryty przez najwierniejsze sługi i od tamtej pory go nie widziano…
Mechanika:
- klasyczny system walki turowej, wzbogacony o wizualizację starcia z perspektywy bocznej- zarządzanie i walka drużyną
- każda postać ma osobne drzewko rozwoju z możliwością kupienia umiejętności co poziom, dodatkowo co poziom możliwość rozdysponowania 5 punktów na atrybuty: Siła, Szybkość, Celność, Inteligencja
- możliwość nauczenia się otwierania zamków, górnictwa, a także konstruowanie nowego ekwipunku u kowali
- świat będzie półotwarty - będzie możliwe zboczenie z głównej ścieżki fabularnej i zaangażowanie się w wiele zadań pobocznych, które nawzajem będą na siebie wpływały
Stan prac:
- 182 mapy- 56 typów przeciwników
- około 70 typów broni
- około 60 typów ubrań
- 2 miasta, 10 wiosek i osad, i wiele innych lokacji do zwiedzenia
- czas gry: obecnie ponad 9 godzin, spodziewane około 14 godzin)
- procent postępu prac: ok. 80%
- waga gry - obecnie 138 mb, może powiększyć się do około 150