...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 2 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Skrypty

Skrypty - krótk kod programowy napisany w języku ruby, wykorzystuj±cy biblioteki DLL. Skrypty pomag±j± upiększyć grę, od strony systemowej (funkcjonalno¶ci), gotowe skrypty pozwalaj± unikn±ć wielu niepotrzebnych problemów (jak np. zmiana podstawowego systemu walki, na bardziej zaawansowany - a wszystko za pomoc± skopiowania i wklejenia gotowego skryptu do projektu). Masowe kopiowanie skryptów może jednak zaszkodzić i zniszczyć projekt, zaleca się ostrożno¶ć.

Legenda:
CBS - Custom Battle System; Własny system walki (lub dodatki do systemów walki)
CMS - Custom Menu System; Własny system menu, oraz upiększaj±ce (dodatkowe) okienka
System; skrypty wspomagaj±ce projekt od strony wewnętrznej (np. system wczytywania gry)
Zagadnienia techniczne; skrypty odczuwalne w samej już grze


Nazwa Wersja Biblioteka Autor

~ CBS - systemy walk ~

CBS by Kspark1.0RGSS100JKspark
Kushi Battle System1.0RGSS100JKushi

~ CMS - systemy menu i okienka~

Facesety w menu1.0RGSS100JKspark
Lokalizacja1.0RGSS100JKspark
Paski (HP/SP)1.0RGSS100JNazgul King
Przyciemnianie menu1.0RGSS100JKspark
Virdos ToolbarXP1.0RGSS100JVirdos

~ System ~

Animowany Ekran Tytułowy Celia1.4RGSS104JMoghunter
Ekran tytułowy i wybór gracza1.0RGSS100JPatrio
Intro przed ekranem tytułowym1.0RGSS100JRave
Odtwarzanie plików *.AVI1.0RGSS102EReptile
Przekazywanie zmiennych1.0RGSS100JSqucloud
Ruchoma mgła w titlu1.0RGSS100JMannor
SaveSlots1.0RGSS100JVirdos
Siatka zmiennych1.0RGSS100JSqucloud
Szpital (brak Game Over)1.0RGSS100JArrgon
Warunki1.0RGSS100JKspark
Wersja gry w titlu1.0RGSS100JSozan
VarSave/SwitchSave - zapis przeł±czników i zmiennych do pliku1.2RGSS100JPajper
Zaawansowany print1.0RGSS100JCheater
Zeus Video Player2.3RGSS102EZeus81
Zmiana kolorów (w menu)1.0RGSS100JKspark

~ Zagadnienia techniczne ~

Blokowanie obrazków1.0RGSS100JKK20
Chodzenie w 8 kierunkach1.0RGSS100JRafciopop
FMOD_AUDIER - dodatkowe formaty muzyczne1.0RGSS102EPajper
G±sieniczka (Ceterpillar system)1.1RGSS103JFukuyama
Komenda w menu1.0RGSS100JKushi
Noc, dzień, zegar1.0RGSS100JKspark
Nowe skórki okna (w menu)1.0RGSS100JKspark
Price Changer1.0RGSS100JSozan
Punkty nauki1.0RGSS100JKushi
Zaawansowana obsługa klawiatury1.0RGSS102EGlitchfinder
Zaawansowana wiadomo¶ć1.0RGSS100JKspark